Forum Remaja

the place where we can share our relief
 
HomePortalGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share
 

 macam mana dengan persiapan hari raya tahun ni??? :)

Go down 
AuthorMessage
Myra_violet
Junior
Junior
Myra_violet

Number of posts : 11
Age : 29
Location : Kuala Lumpur
Job/hobbies : swimming, singing, jogging and travelling
Registration date : 2012-08-04

macam mana dengan persiapan hari raya tahun ni??? :) Empty
PostSubject: macam mana dengan persiapan hari raya tahun ni??? :)   macam mana dengan persiapan hari raya tahun ni??? :) I_icon_minitimeSun Aug 05, 2012 7:40 am

salam...

jom lah kita berkongsi serba sedikit persiapan yang korang dah buat atau masih nak merangka atau memikirkan apa yang patut dibuat... hehe maklumlah hari raya yang bakal menjelma semestinya akan membuatkan setiap orang tak sabar utuk balik beraya dikampung halaman kan..

Apa lagi yang korang buat .cer lah share sikit.. hehe .. Smile
Back to top Go down
View user profile
 
macam mana dengan persiapan hari raya tahun ni??? :)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hinata cant keep Naruto in check..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Remaja :: Remaja & Aidilfitri-
Jump to: